Ris, ros og spørgsmål

Alle, både som nye og erfarne medlemmer, skal føle sig trygge og godt tilpas i DSR. Du er derfor altid velkommen til at henvende dig til et bestyrelsesmedlem, hvis du har ris, ros eller spørgsmål til klublivet.

Det er instruktionsrochefens ansvar at alle nye medlemmer føler sig velkommen og trygge både til vands og på land, og alle henvendelser bliver derfor taget alvorligt og behandlet fortroligt. Har du oplevet noget i forbindelse med instruktion eller det at være ny i DSR, som du undrer eller bekymrer dig over, synes kunne være gjort bedre (eller som måske bare var rigtig godt), så er du altid meget velkommen til at dele din oplevelse med den siddende instruktionsrochef på instruktion@danskestudentersroklub.dk.

Ved du ikke hvilket bestyrelsesmedlem, du skal kontakte, kan du altid henvende dig til formand Kasper Haagensen på formand@danskestudentersroklub.dk eller via kontaktinfo på Groupcare, uanset om dit emne er stort eller småt.

Praktiske spørgsmål

Har du spørgsmål vedrørende tilmelding til instruktion, kanintjans eller lignende, er du velkommen til at spørge Steen Knudsen eller læse mere under Ny i DSR.