Kaninholdet

DSR’s tilbud til klubbens nye medlemmer, særligt medlemmer for hvem roning er helt nyt. Det skrevet er nye medlemmer i DSR med lidt erfaring også meget vel-kommen til at deltage, særligt pga. muligheden for hurtigt at opbygge et netværk i DSR.

Efter endt introduktions- og instruktionsforløb fortsætter udviklingen af nye med-lemmers rotekniske færdigheder på dette tilbud. Det er altså udviklingstrinnet efter instruktion.

Fokus er med andre ord teknikken og fællesskab, og de eneste forudsætninger for at deltage er, at du som roer på Kaninholdet har erhvervet dig roret, og at du har lysten og viljen til at træne regelmæssigt og fokuseret mens du samtidig har det sjovt med nye kammerater.

Et dedikeret team af trænere og hjælpere klar til at gøre dig og dine kommende rokammerater endnu bedre.

Du kan læse meget mere om vores tilbud Kaninholdet her.