Instruktionsudvalget

I instruktionsudvalget koordinerer vi instruktion – sommer og vinter – af nye medlemmer i DSR samt uddannelse af styrmænd og instruktører.

Instruktionsudvalget er også ansvarlig for at hverve nye medlemmer og at fastholde eksisterende medlemmer i DSR ved at tilbyde uddannelse i takt med at deres erfaring og behov udvikles. Det første indebærer bl.a. at vi afholder infoaftener i løbet af foråret og efteråret, hvor vi fortæller om DSR og det at være medlem af klubben. Det andet indebærer, at vi hjælper med at koordinere uddannelse af styrmænd i de forskellig bådtyper.

Vi afholder desuden en årlig instruktøraften, hvor nye og gamle instruktører samles til udveksling af erfaringer mv., og hvor der oftest vil være et par faglige indslag af relevans for instruktion af nye kaniner.

Udvalget arrangerer også en årlig middag eller fest i sommerens løb såvel som kanindåben, der typisk ligger i august måned.

Har du lyst til at være en del af instruktørteamet og hjælpe med instruktion af kaniner, instruktion i ergometer (primært vinterhalvåret), instruktion af styrmænd eller måske sculler, så hører vi meget gerne fra dig!

Det samme gælder, hvis du har interesse i at deltage i nogle af de praktiske aktiviteter, vi arrangerer, herunder infoaften, instruktøraften og sommerfest. Du behøver langt fra hjælpe til med det hele, men kan i stedet give en hånd med lige præcis det, du synes er sjovt.

Kontakt

Instruktionsudvalget består af knap ti medlemmer, som sørger for at instruktionen i DSR holder et højt niveau. Og vi kan sagtens være flere!

Vil du høre mere eller melde dig til en opgave, så skriv derfor endelig til instruktionsudvalget på instruktion@danskestudentersroklub.dk