Materieludvalget

DSR’s forskellige aktiviteter er bredt repræsenteret i materieludvalget, som består af: Erik Rasmussen, Asger Tønnesen, Lee Koefoed Harborg, Jesper Millung, Anders Jensen, Tanja Igland, Helle Kristensen og Rune Glerup.

En af materieludvalgets fornemmeste opgaver er at sørge for, at vores både kan ros år efter år.

DSR’s bådpark består af en række forskellige bådtyper; inriggere – fortrinsvist i træ som mahogni og cedertræ samt enkelte i glasfiber, coastalbåde, kajakker, polokajakker og outriggere. Bådene bliver flittigt brugt gennem hele sommersæsonen, og det sætter naturligvis sine spor, og skader sker.

Når der opstår en skade, indberetter man det i roprotokollen samt til materieludvalget, som står klar til at hjælpe og vejlede, så skaden kan blive udbedret.

Hvert år, når sommersæsonen slutter, sørger materieludvalget for at indkalde alle de roere, der i løbet af sæsonen har roet 100 km eller mere, til vintervedligehold af vores bådpark. Læs mere om vintervedligehold her.

Materieludvalget arrangerer også løbende vedligehold af bådene sommeren over, så mindre skader o.l. kan blive udbedret, og bådene kan ros hele sommersæsonen ud.

Udover vedligeholdet af klubbens bådpark, sørger materieludvalget også for at indkøbe nye både, at der er sikre forhold for klubbens roere, arrangere Store Rengøringsdag før standerhejsning og meget, meget mere.

Kontakt:
Materielforvalteren kan kontaktes på:
materiel@danskestudentersroklub.dk

Mangler du materialer eller andet på medlemsværkstedet, kan du skrive til:
vaerksted@danskestudentersroklub.dk