Mad og fester

Køkkenet i DSR har åbent mandag-torsdag og serverer billig og god mad året rundt!

Uden mad og drikke duer roheltene og roheltinderne ikke!

Derfor har vi i DSR vores egen kok, som mandag til torsdag serverer billig, lækker og mættende aftensmad i køkkenet på 1. sal.

Frivillige barvagter står for salget af mad, rabatkort, kage og drikkevarer, og de vil meget gerne have dig med i deres hyggelige udvalg, som med garanti er den hurtigste måde at lære klubbens medlemmer at kende. Kom og vær med!

Åbningstider og priser

Om sommeren spiser vi i solen ude på terrassen. Om vinteren spiser vi inde i varmen i slyngelstuen og på verandaen. Uanset årstiden er der ikke noget bedre end at stille sulten i dejlige medroeres gode selskab med udsigt over Svanemøllehavnen, hvad enten det er efter en rotur eller ej.

Køkkenets åbningstider er mandag-torsdag kl. 19.00-21.00 (sommersæsonen), kl. 18.30 – 20.30 (vintersæsonen). Vil du spise efter 20.30 bedes du henvende dig i baren og købe dit måltid inden kl. 20. I vintersæsonen er alle klokkeslæt en halv time tidligere.

Et aftensmåltid består af en varm ret, salatbord, friskbagt brød og postevand. Et enkelt måltid koster 60 kr., og du kan købe et klippekort til ti måltider for 500 kr. Du kan betale kontant eller med MobilePay.

DSR fester

DSR er kendt for sine fester – og det er vi stolte af!

Alle årstider byder på traditionsrige og fabelagtige fester, som oftest med flerretters middage, dj’s eller liveband. Omkring fastelavn inviterer Styrmandslauget til festlig udklædning med Blåt øje-festen. Midt på foråret holder Instruktionsudvalget Forårsfest, hvor alle klubbens medlemmer viser årets kaniner, hvordan vi fester. Først på sommeren fejrer vi DSR’s fødselsdag til Skt. Hans, og sidst på sommeren skal kaninerne døbes (og denne oldgamle tradition skal naturligvis fejres).

Fest til solen går ned i DSR!

Når julen nærmer sig, finder dog årets største fest sted, nemlig julefrokosten, som fylder klubhuset, så det er ved at sprækkes. Oftest fejrer vi også nytår i DSR, hvor intet bliver sparet.

Sæt gang i festen!

Alle festerne arrangeres af frivillige, og overskuddet går til klubbens drift. Udover de tilbagevendende fester holder vi af og til fredagsbarer, vinsmagninger, og hvad vores medlemmer ellers finder på. Klubhuset er til for at blive brugt, så hvis du går med tanker om et arrangement for dig selv og dine medroere, skal du bare slå til!

Klubhuset kan også lejes til medlemmers private arrangementer. Tjek i kalenderen om klubhuset er ledigt, og hør Sekretæren, om du kan låne eller leje lokaler her.