Ny i DSR

Velkommen i DSR!

Nedenfor kan du læse om dine muligheder for at ro i DSR, hvordan du tilmelder dig instruktionen og meget andet.

Husk, at i DSR kan du begynde med at ro året rundt! Vi har løbende optag af nye medlemmer, og du kan begynde til førstegangsinstruktion på vandet hele sommeren igennem.

• Første rotur
    Her kan du læse mere om både indendørs- og udendørsinstruktionen i DSR, og om hvordan din første rotur bliver.
  • Groupcare
    Groupcare er det forum, vi i DSR bruger til at kommunikere med hinanden omkring nyheder, roture og tilmelding til træning, ferier, langture og andre aktiviteter i klubben. Det er også her du tilmelder dig instruktion.
  • Kaninholdet
    Når du har gennemført introduktions- og instruktionsforløbet kan du fortsætte på Kaninholdet. Det er næste trin i din ro-uddannelse, du vil få forbedret din teknik gennem deltagelse i struktureret træning. Du vil møde mange andre nye medlemmer i DSR og hurtigt opbygge et stort netværk i en ellers stor klub. Trænere vil give dig mulighed for at komme til at ro hurtigt og langt. Sæsonen afsluttes med den traditionsrige kaproning, Svanemøllematchen, mod naboerne fra KVIK første mandag i september.
  • Motionsroning
    Er du ikke så meget til fart over feltet, så er motionsroning måske mere noget for dig. Her er der fokus på det sociale aspekt af roningen og at nyde hinandens selskab under den åbne himmel. Alle medlemmer med roret er velkommen til at ro med.
  • Kaninlangtur
    Sidst på sæsonen ror vi afsted på den årlige weekendkaninlangtur, hvor du kan få en smagsprøve på langtursroningen og opleve nye farvande.
  • Kom godt i gang
    DSR er en stor og levende klub – her har vi samlet en håndfuld gode råd om det at blive en del af klubben.
  • Praktiske råd
    Hvad skal jeg tage på til instruktion? Hvad nu hvis jeg ikke har fået mit medlemsnummer? Hvordan kommer jeg ud at ro?
    Læs mere blandt de praktiske råd, vi her har samlet.
  • Ris, ros og spørgsmål
    Alle skal føle sig velkommen i DSR, og du må derfor altid henvende dig til et bestyrelsesmedlem med både ris og ros til instruktionen eller klublivet generelt. Vi hører gerne fra netop dig om både gode og dårlige oplevelser, og ingen emner er for små til tage op!

Husk også at tilmelde dig DSR’s nyhedsbrev, der udkommer en gang om ugen – så hører du nyt om træningstilbud, weekendture, langture, ferier, fester og meget andet.

Endnu ikke medlem? Klik her for at læse mere om kontingent og for at melde dig ind. Vi glæder os til at ro med dig!

Spørgsmål

Kontakt endelig instruktionsrochefen på blivmedlem@danskestudentersroklub.dk.