Badminton

I DSR har du mulighed for at have drabelige ketsjer-dueller med dine ro-kammerater året rundt – næsten. Du kan med andre ord svinge ketsjeren ved siden af dine eventyr på Øresund.

Hvor: Svanemøllehallen, bane 5, 6, 7 og 8
Hvornår: Hver lørdag fra klokken 11.00-13.00.
Periode: Året rundt, næste*

Erfaringsmæssigt er det sjovest at spille badminton med venner, der matcher ens niveau. Find derfor en makker eller tre, hvis du/I vil spille double, så er der basis for nogle sjove stunder i hallen.

Der er ingen forhåndstilmelding, baner kan således heller ikke reserveres. Erfaringsmæssigt bliver muligheden for badminton mest benyttet i vintersæsonen.

Medbring egen ketsjer og bolde.

Søger du en makker, kan du evt. tilmelde dig Groupcare-gruppe, DSR Badminton, og derigennem forsøge at sætte en aftale i stand.

Link til DSR Badminton på www.dsr.groupcare.dk.

* Ingen regel uden undtagelser, klubbens banereservation gælder ikke i skolernes sommer- og påskeferie. Derudover kan enkelte lørdage i løbet af året blive aflyst, hvis hallen fx skal benyttes til valg eller større sportsarrangementer, eller blot er lukket pga. vedligeholdelsesarbejde. I så fald vil det fremgå af opslag på ved indgangen til hallen og i besked i ovennævnte Groupcare-gruppe.