Kaninlangtur

Formiddagstur nordpå i Guldborg Sund (august 2022)

I DSR gør vi meget ud af, at vores nye medlemmer føler sig velkomne, får nye kontakter og ikke mindst fantastiske ro-oplevelser.

Kaninlangturen i september måned er en eminent mulighed for at møde dine klubkammerater, både nye og erfarne, og opleve nye rofarvande. Og så kan du komme på langtur allerede i din første sæson.

Kaninlangturen er derfor et must, hvis du er ny i klubben!

Ifølge traditionen bliver kaninlangturen arrangeret af det forrige års kaniner, som rigtig gerne vil give en god tradition og oplevelse videre til vores nye medlemmer, og vi har haft rigtig gode ture til destinationer som Rungsted, Hvidovre og Køge.

Dette års kaninlangtur

Jubiii, så nærmer weekenden sig, hvor den legendariske kaninlangtur finder sted!

Turen er for alle, der har fået roret i år – og er en fantastisk mulighed for at få nye robekendtskaber. Længden på roturene tilpasses selvfølgelig, så det bliver en god oplevelse for alle kaniner, og mange langtursstyrmænd har med glæde sagt ja til at tage med, så I vil være i trygge hænder. Og de sætter alle stor pris på styrmandsslik i lange baner 😉

Turen finder sted fredag til søndag den 18.-20. august 2023, og vi ror fra Nykøbing Falster Roklub

Prisen er 450 kr. og billetter kan købes på Safeticket t.o.m. den 1. august.

Frokost- og badepause på Guldborg Sund (august 2022)

Vi glæder os til at ro mod nye horisonter med jer alle sammen!

Spørgsmål

Vil du med på tur, men er du endnu ikke medlem af DSR, kan du læse meget mere på vores sider om at være Ny i DSR.

Kan du ikke vente med at blive medlem, finder du her indmeldelsesblanketten.

Har du spørgsmål om instruktionen, kaninlangturen eller andet, er du altid velkommen til at skrive til blivmedlem@danskestudentersroklub.dk.