Kajakpolo – seniorer

I DSR spiller vi en masse kajakpolo, og vi har hold for både seniorer og juniorer. Hold derfor øje med nyhedsbrevet og vores ugeprogram for årets træningstider.

Og bare rolig, der er en plads på holdet til dig, uanset om du før har prøvet kajakpolo eller ej! Vi er en meget blandet trup i forhold til niveau og alder. Derfor kan man som begynder under trygge rammer prøve kræfter med kajakpolo. Medbring blot tøj, der må blive vådt, og et håndklæde. Vi glæder os til at se dig!

DSR’s kajakpolohold ved arrangementet ‘Pizza & Polo’

Spørgsmål

Spørgsmål om kajakpolo og træning kan rettes til kajakpolo@danskestudentersroklub.dk.

Se HER for vores juniorhold.

Fællestræninger

Vi har ugenligt fællestræninger i DSR, hvor alle kan være med. Om sommeren træner vi udendørs ved Danske Studenters Roklub. Om vinteren træner vi indendørs i Bellahøj Svømmehal.

Foto: Søren Pind