Infoaften

Synes du også træning skal være sjovt?

Har du lyst til rolige ture på vandet i smukke omgivelser? Er du til fokuseret og effektiv holdtræning med dedikerede trænere? Eller vil du lære at ro stærkt og være med til kaproning?

Så kom til infoaften i Danske Studenters Roklub tirsdag den 19. marts klokken 18.30 i vores klubhus på Strandvænget 55, 1. sal, København Ø.

I DSR sker der en masse hele året rundt. Vi byder f.eks. på ergometerinstruktion, crossfit, yoga, cirkeltræning, badminton og mere til – for selv udenfor sommersæsonen er der fuld af liv og aktivitet i klubhuset i Svanemøllehavnen.

Har du aldrig før prøvet at ro? Det gør ingenting! Ergometeret er et rigtig godt sted at begynde, og vi lærer dig den basale roteknik, så den er på plads når sommersæsonen begynder omkring 1. april. Indtil da får du også mulighed for at være en del af vores alsidige træningshold, så du kan vedligeholde formen vinteren over.

Om sommeren kan du komme med på alt fra stille ture med fokus på naturen og det sociale til begynderkaproning med fart og udfordringer. Alle er velkommen i DSR, og vi har noget at byde på for alle aldre og ro-smage. Jo tidligere på sæsonen du begynder, desto mere kan du nå at prøve i dit første år som roer i DSR. Indendørsinstruktion sikrer dig derfor et forspring inden vi går på vandet.

Kom og vær med!

Læs mere her

Vil du vide mere om klubben, og hvordan det er at være ny i DSR, kan du finde det her:

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte instruktionsudvalget i DSR på blivmedlem@danskestudentersroklub.dk.