Til lands

DSR er meget andet en roning!

Selv når du er på land, er der mange muligheder for aktiviteter i og med DSR, både om sommeren og om vinteren.

Hen over vinteren har vi mange aktiviteter i vores store sal. Her tilbydes forskellige former for gymnastik, f.eks yoga, cirkeltræning og dans.

Også uden for DSR’s klubhus har du mulighed for at deltage i masser af aktiviteter så som badminton, orienteringsløb og vores årlige skitur eller weekendture.

I DSR er der altid plads til nye aktiviteter

Mulighederne er mange – og skulle du stå med en drøm om at starte et hold op med f.eks. zumba, tango, linedance eller andet, så må du altid hive fat i et bestyrelsesmedlem, en træner eller en instruktør – de vil med glæde hjælpe dig i gang!

Tjek desuden DSR’s Ugeprogram, for at finde ud af hvilke af aktiviteterne i klubhuset, du har lyst til at gå til, og se undersiderne under Til lands, for alle de andre spændende aktiviteter.