Tøjudvalget

Så er du godt klædt på til lands og til vands.

Tøjudvalget sørger for at kontakte producenter og manufakturer af trænings- og klubtøj og accessories, samt indhente tilbud til klubbens medlemmer. I øjeblikket har DSR aftaler med bl.a. EVUPRE og Sportyfied.dk

Tøjudvalget er ansvarlig for design, bestilling samt levering af ordrer til klubben og dens medlemmer på tværs af producenter. Ud over klubbens trikot og officielle klubtøj til regattaer og stævner, finder du et bredt udvalg af tøj og accessories til både træning og rekreative aktiviteter.

Hvor kan jeg købe trænings- og klubtøj?

Trikoter, splashjacket (ro-anorak), slips samt andre små accessories kan købes i baren.

Baselayer, træningstrøjer samt andet købes via Sportyfied.dk under DSR’s klubshop som du finder her. Tøjet er af mærket CRAFT, hvor du har mulighed for at customise med initialer etc. Når du er tilfreds med din ordre, bestiller du tøjet med levering til din foretrukne adresse.

Er du i tvivl om størrelse eller materiale, kan du se et mindre udvalg af klubtøj ved at rette henvendelse i baren.

Medlemmer af tøjudvalget:

Natasha Frandsen (ansvarlig)

Har du idéer, forslag, ris/ros, så kontakt os på toejudvalg@danskestudentersroklub.dk

Har du lyst til at være en del af udvalget? Tag kontakt til os og vær med til at klæde danmarks bedste roklub på.