Udvalg

DSR er organiseret i en række mere eller mindre permanente udvalg, der løser forskellige opgaver.

Nogle har ansvar for et større arrangement såsom Hjelmsjö-lejren, og andre tager sig af klubbens daglige drift, som for eksempel roningen i Svanemøllen, instruktionen eller materiellet. Kort sagt er der opgaver for alle interesser og færdigheder!

De fleste bestyrelsesmedlemmer har et udvalg til at hjælpe med at organisere aktiviteterne i deres ansvarsområde, mens nogle udvalg fungerer uden om bestyrelsen.

Læs mere, og vær med

Du kan læse mere om de enkelte udvalg i hovedmenuen under Vær med->Udvalg. Og husk, at du altid er velkommen til at kontakte de ansvarlige og høre mere om, hvordan du kan hjælpe til — også selvom du er ny i klubben!

I DSR er der altid brug for også din frivillige hjælp, og dine klubkammerater vil være taknemmelige for selv den mindste opgave, som du tilbyder at tage dig af, alene eller i samarbejde med andre. Tøv derfor ikke med tage fat i et udvalg, et bestyrelsesmedlem eller en rokammerat for at høre, hvordan du kan hjælpe til – vores alle sammens frivillige arbejde er den kraft, som gør DSR til en aktiv og levende klub!