Vinterbadning

Vi er en håndfuld ekstra friske roere i DSR, som i efteråret 2017 har dannet en lille, aktiv gruppe af vinterbadere, der mødes hver lørdag kl. 10 til badeture og sauna.

Og vi vil gerne være flere!

Vinterbadning er jo blevet meget populært med ventelister mange steder, så tøv ikke med at melde dig ind i klubbens vinterbadegruppe, hvis du har mod på det kolde gys i vandet og efterfølgende sauna og hygge med kaffe og en bid brød.

Med mellemrum afholder vi særlige arrangementer, således også i februar i år, hvor der afholdtes saunagus med en professionel gusmester, der sørgede for en optimal oplevelse i saunaen for alle sanserne.

Klar på det kolde gys?

Så meld dig ind i vinterbadeklubben på Groupcare og facebookgruppen DSR Vinterbadeklub for mere information og tilmelding til arrangementerne.

Og husk, for sikkerhedens og fornøjelsens skyld: Vinterbad aldrig alene!