Groupcare (medlemsportal)

dsr.groupcare.dk er medlemsportalen for klubbens trænings- og sociale aktiviteter – det er her instruktion, træning og andre begivenheder slås op og koordineres.

Du kan tilmelde dig eksisterende grupper, og du kan også selv oprette en interaktiv gruppe for et arrangement eller en aktivitet, som du står for.

Første skridt er oprettelse af en brugerprofil på Groupcare ved at klikke på ”Opret ny bruger”. Du kan tilpasse din profil, som du ønsker. Vi anbefaler at du tilføjer et billede, så vi kan genkende hinanden i klubben.

Relevante grupper for nye medlemmer

Under ”Grupper” kan du klikke på ”Åbne Grupper”. Her finder du en masse grupper, du kan tilmelde dig, alt efter hvad interesserer dig.

Vi anbefaler, at du som nyt medlem/kanin melder dig ind i disse grupper:

• DSR Ergometerinstruktion – tilmelding til indendørs roinstruktion lørdag (vintersæson)
  • DSR Gymnastik, Yoga og Svømning – forskellige gymnastikaktiviteter på land
  • DSR Kaniner – alt for kaniner inkl. tilmelding til instruktion og opslag om skæve ture. Bemærk, at der både bliver opslået almindelig instruktion og førstegangsinstruktion, så vær sikker på, at du tilmelder dig det rette arrangement
  • DSR Roaftaler – fællesture og andre arrangementer, nogle også for kaniner
  • DSR Mailliste – nyt fra bestyrelsen – ej at forveksle med det ugentlige nyhedsbrev, som du tilmelder dig via dette link

Når du melder dig til ind i en gruppe, får du mulighed for at angive, hvorvidt andre skal kunne se dine kontaktoplysninger, og om du ønsker at modtage mails fra gruppen.

Du vil i nogle tilfælde blive bedt om at oplyse medlemsnummer mv. og nogle grupper kræver godkendelse af en gruppeadministrator. Du kan altid framelde dig gruppen igen.

Både på forsiden og i hver enkelt gruppe er der links til:

• “Arrangementer” (kalender)
  • “Kontakter” (medlemmer)
  • “Beskeder” (tidl. udsendte mails)
  • “Filer” (til brug for de enkelte grupper, f.eks. træningsprogrammer, informationsmateriale og liste over instruktører)
  •   Afstemninger vedr. arrangementer eller andet

Brug lidt tid på at blive dus med dette forum og spørg endelig hvis der er noget, som driller.

Retningslinjer for dsr.groupcare.dk

Brug kommunikationsforummet med fornuft, dvs. skriv præcist og relevant.

Du kan frit oprette grupper for alle aktiviteter, som har med klubben at gøre.

Hvis du ønsker et link til din gruppe på DSR’s hjemmeside eller i nyhedsbrevet skal den enten:
Omfatte en officiel aktivitet i klubben, eller
Være åben for alle klubbens medlemmer

Det er gratis at bruge Groupcare.

Vejledning

Klik her for nærmere vejledning i brug af Groupcare, eller skriv til blivmedlem@danskestudentersroklub.dk.

Fejlmelding

Oplever du fejl, så skriv til klubbens formand Kasper Haagensen: k@sper.dk