Indmeldt

Hjertelig velkommen som medlem af DSR!

Denne side bruges til at give dig et overblik over betalingen og andet praktisk i forbindelse med din indmeldelse.
Du bedes derfor læse hele denne side.

Du har via en mail modtaget information ang. betaling af dit medlemsskab, når du har meldt dig ind ved hjælp af indmeldelseformularen.

I den øverste del af mailen står de bankoplysninger, du skal bruge for at indbetale din indmeldelse

Betaling

Før du kan deltage i instruktion og træningsaktiviteter skal du indbetale kontingentet til DSR via netbank (indbetalingskort).

• Prisen for medlemskab er 855 kr. pr. kvartal (2024) for medlemmer, der er fyldt 25 år.
  • Prisen for medlemskab er 570 kr. pr. kvartal (2024) for medlemmer, der er fyldt 20 år men er under 25 år.
  • Prisen for medlemskab er 285 kr. pr. kvartal (2024) for medlemmer, der er under 20 år.

Uanset din alder skal du første gang betale 855 kr. Den efterfølgende kvartalsopkrævning vil blive reduceret med det overskydende beløb.

Beløbet er dog 905 kr., hvis du betaler fra en udenlandsk bank, da DSR skal betale 50 kr. i gebyr for modtagelse af betalingen.

Betalingsdetaljer

Bankinformation bliver sendt til din email når du udfylder indmeldelsesformularen.
Oplys venligst navn og CPR-nummer på betalingen.

Bemærk venligst, at du først er endeligt indmeldt, når du har betalt kontingentet. Der kan gå op til 14 dage, fra du har betalt, til din indmeldelse er registreret i DSR’s medlemsdatabase. Du vil modtage en e-mail med dit medlemsnummer, når din indmeldelse er endeligt registreret.

Fremtidige kontingentopkrævninger sker kvartalsvis forud, 1. januar, 1. april, 1. juli og 1. oktober. Hvis du indmelder dig midt i et kvartal, reduceres næste kvartalsopkrævning forholdsmæssigt, sådan at du kun betaler for den periode, hvor du faktisk har været medlem. Hvis du på et senere tidspunkt ønsker at melde dig ud igen, skal du meddele dette til kontingentkassereren senest 3 dage før afslutningen af et kvartal. Dit medlemskab ophører ikke automatisk, hvis du stopper indbetalingen af kontingent. (Your membership is not automatically terminated, should you stop paying your dues.)

Hvad du ellers skal huske på ved udmeldelse, kan du læse om her.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vi vil anbefale dig, at du tilmelder dig til vores nyhedsbrev, der kommer ca. en gang om uge. Så kan du holde dig opdateret på ro-ture, langture, hyggelige og festlige begivenheder i DSR

Du tilmelder dig her

Tilmelding til DSR’s community site Groupcare

Groupcare er omdrejningspunktet for klubbens trænings- og sociale aktiviteter. Det er her, du modtager nyheder og invitationer. Det er en god ide at bruge lidt tid på at blive dus med sitet.

Det første du skal gøre, som nyt medlem, er at oprette dig på Groupcare ved at klikke på ”Opret ny bruger”. Du kan tilpasse din profil, som du ønsker. Vi anbefaler, at du tilføjer et billede.

Under ”Grupper” skal du klikke på ”Åbne Grupper”. Her finder du en masse grupper du kan tilmelde dig alt efter hvad der interesserer dig. Vi anbefaler, at du som minimum tilmelder dig til disse grupper:

• DSR Roaftaler (fællesroture, fællesarrangementer mv.)
  • DSR Kaniner (hvis du er ny roer eller vil deltage i instruktionen)
  • DSR Ergometerinstruktion (hvis du er ny roer eller vil deltage i indendørsinstruktionen)
  • DSR Gymnastik, Yoga og Svømning (aktiviteter på 1. sal i vinterhalvåret)

Du kan læse meget mere om Groupcare på klubbens hjemmeside her.

Til indendørssæsonen tilmelder du dig gruppen DSR Ergometerinstruktion som beskrevet ovenfor.

Det er ligeledes en god ide at tilmelde sig klubbens nyhedsbrev, som udkommer en gang ugentligt, samt at melde sig ind i den officielle DSR-gruppe og følge DSR’s side på facebook.

Hvordan kommer jeg i gang?

Læs meget mere om at være ny i DSR her.

Spørgsmål? Kontakt endelig instruktørerne på blivmedlem@danskestudentersroklub.dk