Indmeldelse

Vi er rigtig glade for, at du vil melde dig ind i DSR!

Under indmeldingsformularen finder du nogle vigtige informationer, vi også gerne vil dele med dig.

Indmeldelse Danske Studenters Roklub

Verification

Det koster det

Kontingentet for medlemskab i DSR er 855 kr. pr. kvartal.Ungdomskontingent er 570 kr. pr. kvartal for u. 25 år og 285 kr. pr. kvartal for u. 20 år.Bemærk venligst at første kontingentindbetaling lyder på 855 kr. uanset alder eller indmeldelsestidspunkt, og at en evt. difference vil blive modregnet i det efterfølgende kvartal.
Børn under 18 år, der har en forælder eller værge, der er aktivt medlem af klubben, betaler ikke kontingent. Noter venligst forælderens navn og medlemsnummer i kommentarfeltet.

Beløbet er dog 905 kr., hvis du betaler fra en udenlandsk bank, fordi DSR skal betale 50 kr. i gebyr for modtagelse af betalingen.

Kort efter din indmeldelse vil du modtage en bekræftelse via mail på at vi har modtaget din indmeldelse, med vejledning til hvordan du betaler kontingent. Det er vigtigt at du medbringer dokumentation for din betaling til førstegangsinstruktion.

Kontingentet giver adgang til alle træningsfaciliteter, instruktion og undervisning, holdtræning, ro-ergometre, styrmandsinstruktion og meget, meget mere.

Hvis du på noget tidspunkt ønsker at melde dig ud af DSR, skal du skrive til kontingent@danskestudentersroklub.dk. Dit medlemskab ophører ikke automatisk, hvis du stopper indbetalingen af kontingent. (Your membership is not automatically terminated, should you stop paying your dues.)

Er der nogle særlige forudsætningerne for, at jeg kan lære at ro?

I DSR har vi stor fokus på sikkerhed, og ved indmeldelse skal du derfor skrive under på, at du kan svømme minimum 400 meter uden svømme- eller redningsvest, samt at du vil overholde klubbens reglement og sikkerhedsforeskrifter. Derudover er der ikke specifikke krav for at kunne lære ro, så længe du er i nogenlunde fysisk form og selv kan komme ned i og op af en robåd. Hvordan en sikker og sjov rotur afvikles, vil du lære til instruktionen.

Hvad gør jeg, når jeg har meldt mig ind?

Du kan læse meget mere, om hvordan din førstegangsinstruktion vil forløbe, hvordan du tilmelder dig, og hvordan du forbereder dig på siden Ny i DSR. Melder du dig ind i løbet af vinterhalvåret, kan du med det samme deltage i de mange indendørsaktiviteter.

Kan jeg få en prøvetime?

Vi afholder flere infoaftener i løbet af året, hvor du kan møde klubbens medlemmer, se klubhuset og høre om de mange forskellige slags roning vi dyrker i DSR. Vi tilbyder derfor desværre ikke prøveture på vandet, idet klubbens instruktører har travlt med at instruere de mange nye medlemmer.

Vil du gerne begynde på roning om vinteren, er du velkommen til at komme til en prøvetime i ergometer i weekenden. Du kan læse mere om ergometerinstruktionen under Første rotur.

Er du klar til at ro?

Så meld dig ind via nedenstående formular, og se frem til masser af dejlig idræt og oplevelser.

Vi glæder os til at ro med dig!

Spørgsmål

Kontakt endelig instruktørerne på blivmedlem@danskestudentersroklub.dk.