Bliv medlem

Vil du se hvordan du kan komme i gang med at ro? Så klik her for at se årshjulet i DSR og en oversigt over Ro-Bertas og Ro-Bos første år som roere i DSR.

Danske Studenters Roklub er Danmarks største roklub med knap 800 medlemmer og er desuden en af landets ældste idrætsforeninger. Klubhuset ligger i Svanemøllehavnen på Østerbro i København, og vi har også aktiviteter på Bagsværd Sø, hvor Danmarks Rocenter ligger.

Du kan begynde i DSR både om vinteren og i sommerhalvåret, og du kan selvfølgelig først læse mere om at lære ro i DSR.

Hvis du allerede ved, at DSR er noget for dig, så bliv medlem, og vær med til vores mange forskellige former for roning på, bl.a.:

• Kaproning
  • Førsteårsroning
  • Langture
  • Motionsroning
  • Kajak
  • Kajakpolo
  • eller bare en hyggelig tur med gode venner

Meld dig ind i DSR og bliv en del af vores fællesskab! Foto: Mette Bacher, roinfo.dk.

— og vores mange aktiviteter til lands, såsom:

• Ergometerroning
  • Core- og cirkeltræning
  • Yoga
  • Badminton
  • Orienteringsløb
  • Dans

Kort sagt er DSR den alsidige roklub, som har noget for enhver ro-smag!

Spørgsmål?

Skriv endelig til blivmedlem@danskestudentersroklub.dk.